Veelgestelde Vragen


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer je bij Capdella iets besteld hebt, is de levertijd iets anders dan je wellicht gewend bent. Doordat onze producten rechtstreeks vanuit onze leveranciers worden opgestuurd, kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten. Hierdoor is het mogelijk onze producten zo scherp te prijzen.

De gemiddelde levertijd bedraagt 5 tot 10 werkdagen (maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen).


Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?

Door de enorme interesse in onze producten kan het zijn dat je bestelling iets later binnenkomt dan verwacht. Wij hopen op je begrip. Mocht deze periode verstreken zijn en heb je nog steeds niks ontvangen, stuur dan even een mailtje naar support@capdella.nl. We zullen dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is met je pakketje.


Ik wil mijn bestelling ruilen of retourneren, hoe doe ik dit?

Om een retour aan te vragen, neem je contact op met onze klantenservice via support@capdella.nl. Vermeld in je e-mail je naam, bestelnummer (bijv. #0000) dat je in de bevestigingsmail hebt ontvangen, en de reden van retourneren. Wij sturen je dan het retouradres en bevestigen de retour. Daarna kun je het product via een koerier naar keuze naar ons terugsturen.


Wat zijn de kosten van retouren?

Retourneren is bij ons voor eigen rekening. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de koerier die je kiest. Raadpleeg de website van de betreffende koerier voor actuele verzendprijzen.


Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?

Je hebt altijd het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. De retourtermijn gaat in op de dag dat je het artikel hebt ontvangen.

Je kunt het artikel alleen retourneren als:

  • De retourtermijn nog niet verstreken is;

  • Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten;

  • Het product niet is gebruikt.


Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Wij accepteren betalingen via iDeal, Bancontact, Creditcard en Klarna. Als je niet zeker weet of jouw betaalmethode wordt geaccepteerd, volg dan de stappen op de betaalpagina. Daar zie je alle beschikbare opties.

Alle transacties verlopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn 100% veilig.


Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur in dat geval een mailtje met je volledige naam en e-mailadres naar support@capdella.nl. We helpen je zo snel mogelijk verder.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je jouw bestelling annuleren, om welke reden dan ook? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar support@capdella.nl. Vermeld daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) dat je in de bevestigingsmail hebt ontvangen, en (optioneel) de reden van annulering. Dan kijken we wat we voor je kunnen doen.